وبلاگ سرگرمی

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
   فواید و طرز تهیه چای گشنیز

درمان های دارویی زیادی امروزه برای رفع انواع مشکلات مرتبط با کبد، کلیه ها، پانکراس و بسیاری از اعضای بدن وجود دارد اما بسیاری از این داروهای شیمیایی در کنار مفید بودن آسیب هایی نیز به بدن وارد می‌کنند.

ما به شما فرمولی را معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید سلامت این اندام های حیاتی بدنتان را حفظ کنید.

چای گشنیز خاصیت شگفت انگیز و قدرتمندی دارد و در درمان طبیعی عهد باستان در برابر بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می ‌گرفته است.

فواید گشنیز

دیورتیک یا ادرارآور قوی است؛ می تواند با انواع مشکلات کلیوی از جمله سنگ کلیه مبارزه کند. تقویت کننده عملکرد کبد است. سیستم هضم را بهبود می بخشد. بدن را از سموم پاکسازی می کند و باکتری ها و عفونت ها را از بین می برد. سطح کلسترول خون را تنظیم می کند. در درمان زخم ها و از بین بردن بیماری های چشم مفید است.

 

چای گشنیز

این چای می تواند سنگ کلیه را از بین ببرد و پانکراس شما را از سموم پاک کند.

طرز تهیه چای گشنیز

به اندازه یک مشت برگ گشنیز را در قوری بریزید و مقداری آب به آن اضافه کرده و پس از ۱۰ دقیقه جوشیدن و خنک شدن این نوشیدنی مفید را بنوشید و باقی مانده آن را در یک ظرف شیشه ای در یخچال نگه دارید.

هر روز یک لیوان از این چای قوی را بنوشید؛ بعد از چند روز احساس خوبی پیدا می کنید و رنگ و جریان ادرار شما به دلیل دفع مواد زائد از بدنتان پررنگ و بیشتر می شود.

فواید و طرز تهیه چای گشنیز

  • محمدرضا موسی پور
  • ۰
  • ۰
   بعد از رابطه جنسی چه باید کرد؟

برخی از زوج‌ها از اینکه بعد از رابطه جنسی، ملاعبه و پس‌نوازی بین آنها و همسرشان وجود ندارد، شکایت دارند. درحالی که زوجین باید بدانند هیچ عذری برای اغماض و چشم‌پوشی رفتارهای جنسی بعد از مقاربت وجود ندارند. رفتار و تعامل بعد از مقاربت، رفتارها و مراقبت‌هایی هستند که زوجین بعد از نزدیکی با همسر خود انجام می‌دهند. اغلب برخی از زوج‌ها از اینکه بعد از رابطه جنسی، ملاعبه و پس‌نوازی بین آنها و همسرشان وجود ندارد، شکایت دارند. درحالی که زوجین باید بدانند هیچ عذری برای اغماض و چشم‌پوشی رفتارهای جنسی بعد از مقاربت وجود ندارند چون همیشه فرصتی برای آرامش و نوازش بعد از مقاربت وجود دارد، مگر اینکه یکی از دو نفر، با ناآگاهی از کنار موضوعی به این مهمی عبور کند.

 

معمولا زوجین در برخی موارد نمی‌دانند که نتیجه و ماحصل رابطه جنسی آنها، ملاعبه بعد از مقاربت است و شاید بتوان گفت این همان دقایقی است که لذت طرفین کامل می‌شود. فرونشینی جنسی در زنان نسبت به مردان به تدریج و آرام‌تر اتفاق می‌افتد،در مردان بعد از ارضای جنسی، تنها آلت تناسلی نیست که شل می‌شود و به حالت اول بازمی‌گردد، بلکه علایم فیزیولوژیک دیگر مثل ضربان قلب و دمای بدن هم به سرعت کاهش پیدا می‌کند. در درواقع بعد از ارضای جنسی، در مردان مدت زمان زیادی لازم است تا دوباره تحریک و برانگیختگی ایجاد شود درحالی که فرونشینی جنسی در زنان در مقایسه با مردان تدریجی بوده و حتی ممکن است بعد از ارگاسم، در فاصله بین ملاعبه و پس‌نوازی، ارگاسم دیگری را تجربه بکنند. بنابراین خانم‌ها باید توجه داشته باشند که مردان پس از ارضا، امکان دارد که احساس خستگی کرده که این مساله طبیعی است و با نوازش، در آغوش کشیدن و گاهی لمس و ماساژ با رضایت می‌توان این مرحله را پشت سر گذاشت. پس اگر چه مرد و چه زن در این فاز بعد از ارضا و ارگاسم، به همسر خود پشت کنند و بخوابند، فاز فرونشینی به تنهایی سپری می‌شود که مسلما بر رضایت زوج تاثیر منفی دارد. زوجین باید مراقب عادت‌ها و رفتارهای خود بعد از برقراری رابطه زناشویی باشند،برخی از مردان عادت دارند بعد از رابطه جنسی بلافاصله یا به حمام می‌روند یا اینکه برای خوردن میوه یا تماشای تلویزیون رختخواب را ترک می‌کنند غافل از اینکه این عمل، برای همسرشان بسیار ناخوشایند بوده و ممکن است زن به این نتیجه برسد که یا رابطه جنسی برای همسرش خسته‌کننده و ناخوشایند بوده و یا اینکه او بلافاصله بعد از اینکه کارش را انجام داده، او را ترک کرده که قطعا حس بدی به زن دست می‌دهد. از این رو توصیه می‌شود بعد از برقراری رابطه، در این مرحله علاوه بر تماس بدنی نزدیک مثل در آغوش کشیدن و نوازش، بیشتر از ارتباطات کلامی در وصف لحظات خوبی که زوجین با هم داشته‌اند، استفاده شود. وقت گذاشتن برای همسر در ملاعبه بعد از مقاربت، از نیازهای جنسی اوست و باید به آن توجه شود،ملاعبه بعد از مقاربت می‌تواند فقط چند دقیقه باشد و نیاز نیست که زمان طولانی مثل معاشقه قبل از مقاربت صرف این مرحله شود. ضمن اینکه زوجین حتما باید با همسرشان درباره چگونگی پس‌نوازی صحبت کنند چون نمی‌توان الگوی واحدی را برای همه زوجین پیشنهاد کرد. بنابراین هر زوجی باید الگوی مناسب و خوشایند خود را پیدا کند. برای مثال اگر دو نفر تصمیم گرفته‌اند دوش بگیرند، این عمل می‌تواند بخشی از ملاعبه و رفتار بعد از مقاربت باشد. به طور کلی، هر رفتاری که هر زوجین با هم انجام می‌دهند، می‌تواند ملاعبه و مراقبت بعد از مقاربت به شمار بیاید و به عبارتی، این مرحله لزوما در رختخواب صورت نمی‌گیرد. زوجین باید سعی کنند در این فاز موفق شوند زیرا این رفتارها، معاشقه رابطه جنسی بعدی محسوب می‌شود و علاوه بر انگیختگی طرفین، برای رابطه بعدی از این طریق می‌توان اهمیت تاثیر روابط جنسی عاطفی را بر استحکام روابط زناشویی خود نشان داد. بنابراین اگر ازدواج و روابط زناشویی برای دو طرف مهم است باید تمام مراحل را با دقت و جدیت دریافت کنند.

 

بعد از رابطه جنسی چه باید کرد؟

  • محمدرضا موسی پور
  • ۰
  • ۰
   طرز تهیه یخمک هندوانه یخمک هندوانه یک دسر عالی و ساده است که می‌توانید برای روزهای گرم تابستان درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. مواد لازم برای تهیه یخمک هندوانه شکر: یک چهارم پیمانه شیر ذرت یا شیر عسل: نصف پیمانه آب لیموی تازه: یک چهارم پیمانه هندوانه خرد شده و بدون هسته: حدود ۴ پیمانه طرز تهیه یخمک هندوانه هندوانه را قاچ کنید و وسط هندوانه را بیرون بیاورید و در یک ظرف بریزید. مواد دیگر را نیز به هندوانه اضافه کنید و داخل طرف دردار قرار دهید. هر یک ساعت یک بار مواد را با همزن برقی هم بزنید و دوباره در فریزر بگذارید. این کار را ۴ الی ۵ بار انجام دهید و ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از خوردن آن را از فریزر بیرون بیاورید.

طرز تهیه یخمک هندوانه

  • محمدرضا موسی پور
  • ۰
  • ۰
   مزیت های خوردن آلو بخارا در دوران بارداری

احتمالا شنیده اید که میوه های خشک در طول دوران بارداری چقدر مفید می باشند.

آیا هوس آلو بخارا کرده اید و نمی دانید که چه تاثیری بر جنین و خودتان دارد؟

آلو بخارا چیست؟

 

 

آلو بخارا یکی از سالم ترین غذاهایی است که می توانید در دوران بارداری میل کنید. خوشبختانه آلو بخارا دارای هیچ گونه عارضه جانبی نمی باشد.

مزیت های خوردن آلو بخارا در دوران بارداری

۱ . از یبوست پیشگیری می کند و به حرکت روده کمک می کند

وقتی باردار هستید، احتمالا به دلیل تغییرات هورمونی دچار یبوست شوید. در طول بارداری بدن شما استروژن تولید می کند تا این اطمینان حاصل شود که بدن به طور مناسبی رشد می کند. همین امر موجب یبوست می شود. پروژسترون هورمون دیگری می باشد که بدن در طول بارداری رهاسازی می کند. پروژسترون باعث شل شدن عضلات می شود.

۲٫ پیشگیری از کم خونی و افزایش سطوح آهن بدن

آهن یکی از مواد مغذی اصلی می باشد که برای رشد مناسب جنین ضروری می باشد. وقتی باردار هستید، نیاز بدن شما به آهن افزایش می یابد. باید برای مبارزه با کم خونی میوه هایی مانند آلو بخارا را وارد رژیم غذایی خود کنید. خوردن آلو بخارا از بروز کم خونی در طول بارداری پیشگیری می کند.

۳٫ کنترل فشار خون و مبارزه با افسردگی

آلو حاوی پتاسیم می باشد که به کاهش فشار خون کمک می کند. همچنین به مبارزه با افسردگی و اضطراب کمک می کند. بتاکاروتن و ویتامین آ موجود در موجود در آلو به رشد رشد چشم جنین کمک می کند.

۴٫ پیشگیری از درد مفاصل

شاید در طول دوران بارداری درد مفاصل و گرفتگی عضلات را تجربه کنید. خوردن آلو بخارا از درد مفاصل و گرفتگی عضلات در دوران بارداری پیشگیری می کند و یا از علائم آن می کاهد.

۵٫ درمان تهوع

خوردن آلو بخارا در طول بارداری می تواند از حالت تهوع در دوران بارداری پیشگیری کند.

خوردن بیش از حد آلو بخارا ممکن است باعث اسهال شود.

مزیت های خوردن آلو بخارا در دوران بارداری

  • محمدرضا موسی پور