وبلاگ سرگرمی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

قهوه سبز چیست

       قهوه سبز چیست

قهوه سبز چیست؟

قهوه سبز در حقیقت همان قهوه معمولی خودمان است که هنوز نرسیده است و رنگ سبز آن به علت کال بودن و نرسیده بودن آن است. قرص‌های مکمل و یا نوشیدنی‌های قهوه سبز، از این قهوه سبز و کال تهیه می‌شوند. قهوه سبز، آن طعم تلخ و آشنای قهوه را ندارد و بیشتر به یک نوشیدنی گیاهی شبیه است.

قهوه سبز به نسبت قهوه معمولی از کافئین کمتری تشکیل شده است و در حدود ۲۰ درصد قهوه معمولی کافئین دارد؛ درنتیجه بسیاری از عوارض ناشی از کافئین در آن کمتر می‌باشد و در عوض دارای مقادیر فراوانی کلروژنیک اسید می‌باشد.

 

قهوه سبز

کلروژنیک اسید چیست؟

کلروژنیک اسید نوعی کافئیک اسید است که در قهوه معمولی و قهوه سبز یافت می‌شود. ۸۰۰-۵۰۰ میلی‌گرم کلروژنیک اسید در هر لیتر قهوه معمولی یافت می‌شود و میزان کلروژنیک اسید موجود در قهوه سبز به مراتب بیشتر از این مقدار است. کلروژنیک اسید همچنین در میوه‌هایی چون: سیب، گلابی، بادمجان، گوجه فرنگی، بلوبری، توت فرنگی، سیب زمینی و گیاه بامبو یافت می‌شود. کلروژنیک اسید به عنوان یک آنتی اکسیدان در سیستم عصبی فعالیت می‌کند و عوامل ایجاد کننده التهاب در سیستم عصبی را سرکوب می‌نماید و به عنوان یک ملین در افراد مبتلا به یبوست کاربرد دارد.

قهوه سبز چیست

  • ۹۵/۱۱/۲۷
  • محمدرضا موسی پور

قهوه سبز چیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی